דילוג לתוכן הראשי

קולקציית סתיו חורף 2024-25.

 

רשת גלי יוצאת במבצע על מגפי נשים וילדים:

 

50% הנחה על הזוג השני על דגמים מקולקציית החורף החדשה.

 

המבצע כולל מגפים ומגפונים

במגוון ענק של דוגמאות וסגנונות

 

רשת גלי יוצאת במבצע על קולקציית המגפיים לנשים וילדים לסתיו חורף 2024-25.  במסגרת המבצע: 50% הנחה על הזוג השני על דגים מקולקציית החורף החדשה. 

 

בין הפריטים ניתן למצוא מגוון ענק של מגפיים ומגפונים בסגנונות שונים בינהם: בוקרים, רכיבה, צבאי, אורבני, עם פרווה, מגפי גשם מגומי לילדים ועוד

 

גלי מבצע סתיו זוג שני ב50 אחוז הנחה צילום דור שרון 

המבצע עד ה 30.11.24

בכל סניפי רשת גלי ברחבי הארץ






מותג הסניקרס הספרדי HOFF מרחיב את קולקציית החורף שלו

עם השקת קולקציית מוקסינים חדשה

"SCHOOL MOCCASIN"

 

הקולקציה החדשה משלבת את הסגנון הקלאסי של נעלי מוקסין עם טוויסט מודרני ונועז, בהתאם לזהות המותג.

 

בדומה לדגמים האחרים של HOFF, קולקציית המוקסינים החדשה מציעה איזון מושלם בין מסורת לחדשנות.



מותג הסניקרס HOFF נחשב היום לאחד ממותגי הסניקרס בעל הצמיחה הגדולה ביותר בספרד ופורץ את שווקי העולם עם הטרנדים החמים ביותר לנשים ולגברים.

 

לאחר ההצלחה של קולקציית סתיו-חורף 2024, המותג מפתיע עם השקה מיוחדת של קו מוקסינים אופנתי. נעלי המוקסין הן הבחירה האולטימטיבית והקלאסית לכל ארון בגדים. עיצובן הנצחי משלב אלגנטיות עם נוחות, מה שהופך אותן למושלמות לכל אירוע ולוק. המוקסינים של HOFF מציעים יותר מסתם מראה יפה - הם מצוידים בסוליה חזקה ועמידה, ורפידת Memory foam ייחודית הזוכרת את צורת כף הרגל. הבטנה העשויה מניילון וטקסטיל מבטיחה נוחות מרבית מבלי להתפשר על הסגנון.

 

נעליים אלו יבלטו בכל הופעה ויהוו את התוספת המושלמת לכל אאוטפיט טרנדי. הדגם זמין בשלושה צבעים: כחול עמוק קלאסי ומודרני, המהווה קריצה אלגנטית לאופנה עכשווית, חאקי כהה ומבריק עם סוליה מודרנית המעניקה בסיס יציב ולבסוף, הדגם האוונגרדי בהדפס חברבורות נמר, המגדיר מחדש את הסגנון המסורתי.

 

 

 

על דגמי המוקסנים בקולקציית סתיו חורף 2024-25:

SCHOOL BLUE MOCCASIN מוקסין כחול-  הגרסה החדשה של המוקסינים, בצבע כחול הוא שם נרדף לסגנון, עם ברק כחול עמוק שהוא קלאסי ומודרני כאחד. המוקסינים האלו מהוות קריצה אלגנטית לאופנה עכשווית, מושלם עבור מי שמחפשת להוסיף נעל קלאסית לקולקציית הנעליים שלה. הסוליה מבטיחה יציבות עם עיצוב 'צאנקי' מעודן שמשתלב מצויין עם הטרנדים הנוכחיים ומוסיף קיק אופנתי ללוקים קלאסיים.  בפנים הנעל מדרס ה Memory Foam  מעניק נוחות המזוהה כבר היטב עם המותג. למוקסינים גזרה נוחה ואופנתית.

 

KHAKI SCHOOL MOCCASIN מוקסין ירוק זית כהה-  מוקסינים הן הנעל הנצחית האולטימטיבית, עם גימור חאקי כהה ומבריק. הסוליה מוסיפיה מגע מודרני לעיצוב הקלאסי ומעניקה בסיס יציב ויעיל. סוליית ה Memory Foam מבטיחה את הנוחות המזוהה עם המותג, בעוד שהבטנה המורכבת מבד מעורב עם ניילון, מבטיחה עמידות והתאמה מושלמת לגב כף הרגל. למוקסינים גזרה נוחה ואופנתית.

 

LEOPRAD SCHOOL MOCCASIN מוקסין חברבורות נמר-  נעלי המוקסין המנומרות הן ביטוי אוונגרדי המגדיר מחדש את הסגנון המסורתי. הן עשויות עור בהדפס מנומר ומחיות את הגזרה הקלאסית. הנעל עצמה במרקם דמוי פרווה קצרצרה לאקסטרה סטייל. בעלות סוליה חזקה ומודרנית עם רפידת Memory הזוכרת את צורת כף הרגל, ובטנה עשויה ניילון וטקסטיל המבטיחה נוחות מבלי לוותר על האלגנטיות. הן יבלטו בכל לוק ויהיו התוספת המושלמת לאאוטפיט טרנדי.

 

על HOFF

HOFF הינו מותג נעלי סניקרס ספרדי, שנולד בספרד (באלצ'ה אליקנטה) בשנת 2017, על ידי פראן מרצ'נה מייסד ומנכ"ל  אשר חזונו היה להשיק מותג שיתן מענה לצרכים של שוק הולך וגדל אשר שלטו בו בעיקר עיצובים מונוכרומטים. בHOFF יצרו מוצר מקורי אשר מספק מספר רב של  סגנונות,שילובי בדים וצבעים . HOFF שואב את השראתו לעיצובים מאזורים בכדור הארץ וגם מעולם האומנות, להעיר ולהניע את האומן בכל אחד. למותג עקרון מהותי לשמור על נוחות לצד עיצוב ולטובת העניןי משתמשים ב MEMORY FOAM בסוליות הנעליים, אשר "לומד" את צורת הכף רגל ומייצר חווית הליכה נוחה באופן אישי לכל לקוח.

 

טווח מחירים HOFF

סניקרס: 429-679 ₪

סנדלים וכפכפים 280-460 ₪

תיקים : 179-639 ₪

ארנקים: 199-269 ₪
קולקציית אופנה: 145-410 ₪

להשיג בחנויות המותג בעזריאלי תל אביב, בגרנד קניון חיפה ובקניון עיר ימים נתניה

ובאתר: https://www.thehoffbrand.co.il/

בחנויות המובחרות ובאתר HOFF

 


HOFF - 449 ILS PH PR

 

 

קרדיט צילום – יחצ חול









LOVE – House of Giving מציג את פריטי האופנה החדשים והבלעדיים של המותגים הכי נחשקים ובהם:

 

Michael Kors Men's – מגוון ג'קטים, חולצות מכופתרות, מכנסי פשתן וחליפות במחירים הנעים בין 549 ל-2,099 ש"ח

 

COACH – מותג הלייף סטייל והאופנה עם קולקציית מוקסינים חדשים לסתיו-חורף, במחירים של החל מ-1,190 ש"ח

 

Scotch and Soda – קולקציית בגדי בד ויסקוזה ופוליאסטר במחירים

 

בנוסף, תיקי נסיעה ותיקי יד צבעוניים ואופנתיים למותגים DKNY ו- GIVENCHYבמחירים 599-2,899 ש"ח

 

מתחם LOVE, המתפרש על פני 1,500 מ"ר ב 2 קומות - קונספט קניות חדשני המשלב יוקרה, תרומה לחברה ואהבה גדולה לכ-100 מותגי אופנה יוקרתיים הנמכרים במתחם הושק לפני כשנה ושוכן ברחוב ז'בוטינסקי 61, ב.ס.ר סיטי פתח תקוה (בניין I).

 

מתחם LOVE מאפשר, לראשונה בעולם, רכישה הכוללת תרומה המגולמת במחיר המוצר. כל הרוכש במתחם LOVE, ללא יוצא מן הכלל, תורם באופן אישי ומחזיר אהבה לחברה הישראלית. 1% מכל מוצר שנרכש במתחם מנותב ישירות לעמותת "לב אוהב" - מצוות "מעשר" בכל רכישה. מתחם LOVE משתף פעולה עם עמותות צדקה נוספות, המעטרות את "קיר העמותות" בו ניתן לסרוק ברקוד ולבצע תרומה לעמותה לפי רצון הלקוח/ה. חזון החברה הוא לפתח את הקונספט הייחודי לערים ראשיות נוספות.


חליפה צמר קר אפור כהה סלים מגיע בנפרד וגם כסט שלם. מחיר 1899 - יחצ














תגובות

מומלצים